Avís legal

Aquest avís legal recull les condicions generals que regeixen l’accés i l’ús del lloc web www.fundacion-canna.es (en endavant, “el lloc web”), del qual és titular FUNDACIÓN CANNA (en endavant, LA FUNDACIÓ), titular del CIF G65598724, inscrita al registre de Fundacions amb número 768, i amb domicili social al World Trade Center, Edifici Sud, 2a planta, Moll de Barcelona, Barcelona (si us plau, no envieu cap tipus de mostra a aquesta direcció, aquesta no és la direcció del laboratori. Totes les mostres enviades a aquesta direcció seran destruides), correu electrònic: info@fundacion-canna.es

L’ús del lloc web implica l’acceptació expressa i plena d’aquestes condicions generals en la versió publicada en el moment en què l’usuari hi accedeixi, sense perjudici de les condicions particulars que puguin aplicar-se a alguns dels serveis concrets del lloc web. Si escau, la utilització d’aquests serveis significarà l’acceptació de les condicions particulars que els siguin aplicables.

Propietat intel·lectual i industrial sobre els continguts de la pàgina.

Disseny i logos

L’estructura del lloc web, el disseny i el codi font, així com els logos i les marques que s’hi inclouen són titularitat de FUNDACIÓN CANNA i estan protegits per la normativa de propietat intel·lectual i industrial. No es podran realitzar actes de reproducció, modificació, distribució, comunicació pública i, en general, qualsevol altra forma d’explotació, per qualsevol procediment, d’aquests elements sense el consentiment previ per escrit de FUNDACIÓN CANNA.

Continguts

Tots els continguts inclosos al lloc web són titularitat de FUNDACIÓN CANNA o de tercers i estan subjectes a la llicència particular que els acompanya. No s’autoritza la reproducció, distribució, comunicació pública i, en general, qualsevol altra forma d’explotació, per qualsevol procediment, d’aquests elements, a menys que es reconegui aquest dret expressament.

La FUNDACIÓN CANNA no es fa responsable de l'opinió dels seus col.laboradors i escriptors.

Disposicions comunes

FUNDACIÓN CANNA no assumirà cap responsabilitat derivada de l’ús per tercers del contingut del lloc web i podrà exercitar totes les accions civils o penals que li corresponguin en cas d’infracció d’aquests drets per part de l’usuari. Està absolutament prohibit l’ús del lloc web o d’algun dels seus elements amb fins il·lícits.

Protecció de dades de caràcter personal

FUNDACIÓN CANNA és l’entitat responsable del fitxer de dades generat amb les dades de caràcter personal subministrades pels usuaris del seu lloc web. D’acord amb la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, la FUNDACIÓ es compromet al compliment de la seva obligació de secret respecte de les dades de caràcter personal i al deure de tractar-les amb confidencialitat. A aquests efectes, adoptarà les mesures necessàries per evitar-ne l’alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat. La recollida i el tractament automatitzat de les dades personals té com a finalitat la gestió, prestació, ampliació i millora dels serveis a l’usuari, així com la gestió de la informació subministrada en les sol·licituds d’inscripció. L’usuari podrà exercitar en tot moment els drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició, dirigint-se per escrit a FUNDACIÓN CANNA.

Modificacions

Per tal de millorar les prestacions del lloc web, FUNDACIÓN CANNA es reserva el dret, en qualsevol moment i sense notificació prèvia a l’usuari, de modificar, ampliar o suspendre temporalment la presentació, configuració, les especificacions tècniques i els serveis del lloc web, de manera unilateral. També es reserva el dret de modificar en qualsevol moment aquestes condicions d’ús i qualssevol altres condicions particulars.

Exclusió de responsabilitat

FUNDACIÓN CANNA no es responsabilitza dels possibles errors tipogràfics, formals o numèrics que pugui contenir el lloc web, ni de l’exactitud de la informació que conté.

Enllaços

Els enllaços continguts al lloc web de FUDACIÓN CANNA poden dirigir a pàgines web de tercers. FUNDACIÓN CANNA no assumeix cap responsabilitat pel contingut, la informació o els serveis que puguin aparèixer o prestar-se en aquests llocs, que tindran un caràcter exclusivament informatiu, i que en cap cas impliquen cap relació entre LA FUNDACIÓ i les persones o entitats titulars d’aquests continguts o titulars dels llocs on es troben.

Política de galetes

LA FUNDACIÓ utilitza en aquest lloc web les galetes que es detallen al quadre següent:

• Galetes tècniques necessàries o convenients per a la prestació de determinats serveis. Si es desactiven aquestes galetes, no podrà rebre correctament els continguts del lloc web.
  • Galetes analítiques per al seguiment i l’anàlisi estadística del comportament del conjunt dels usuaris. Si es desactiven aquestes galetes, el lloc web podrà seguir funcionant, sense perjudici que la informació captada per aquestes galetes sobre l’ús del nostre lloc web i sobre el seu contingut permeti millorar els nostres serveis.
  • Galetes de xarxes socials externes, que s’utilitzen perquè els visitants puguin interactuar amb el contingut de diferents plataformes socials (Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn, etc.) i que es generen únicament per als usuaris d’aquestes xarxes socials. Les condicions d’utilització d’aquestes galetes i la informació recopilada són regulades per la política de privacitat de la plataforma social corresponent.