Qui som

La Fundación CANNA és una iniciativa sense ànim de lucre de l’empresa CANNA España Fertilizantes SL, una empresa multinacional que produeix fertilitzants d'alta qualitat per a plantes de ràpid creixement.

La Fundació estudia i investiga la planta del cànnabis i els seus principis actius. Els seus propòsits són:

• L’estudi i la investigació científics de la planta del cànnabis i els seus principis actius, en particular en relació amb els efectes sobre el cos i la ment humans.
  • La investigació científica relacionada amb el consum de cànnabis i els seus derivats.

Part de la Fundación CANNA és un laboratori on la fundació porta a terme diferents tipus d’anàlisis.

La idea va néixer amb el propòsit de donar resposta a la gran demanda per a l’anàlisi que existeix i per fer estudis i investigacions futurs.

La Fundación CANNA presta recolzament financer a diferents congressos, iniciatives i estudis (clínics) dedicats al progrés en la investigació de l’ús medicinal dels cannabinoides. Amb la teva aportació econòmica es podrien recolzar més estudis i assajos clínics. Ajuda’ns!

Junta Científica:

MSc. Iñaki García

Prof. Manuel Guzmán

Susan van Brunschot

Dr. Mariano Garcia de Palau

MSc. Iñaki García

Iñaki García. Enginyer Tècnic Agrícola i Llicenciat en biotecnologia. Porta des de 1999 treballant en el sector del Cànnabis. Ha desenvolupat tasques d'assessorament en l'ús i desenvolupament de fertilitzants i additius per a Cànnabis i exerceix en l'actualitat el càrrec de director tècnic i científic del laboratori de la Fundación CANNA

Des de la seva estada a la Fundació ha desenvolupat mètodes analítics per a la quantificació de cannabinoides i terpens en diversos productes del Cànnabis. També ha dissenyat i realitzat diversos estudis relacionats amb la qualitat d'aquests productes.

Donada la seva passió per la planta ha cursat estudis de millora genètica vegetal cursant el seu treball fi de màster en mètodes analítics aplicats a la millora del Cànnabis.

Prof. Manuel Guzmán

Manuel Guzmán és catedràtic de Bioquímica i Biologia Molecular a la Universitat Complutense de Madrid, membre de la Reial Acadèmia Nacional de Farmàcia i membre del Comitè Directiu de la International Association for Cannabinoid Medicines. La seva recerca se centra en l'estudi del mecanisme d'acció i propietats terapèutiques dels cannabinoides, especialment en el sistema nerviós.

Aquest treball ha donat lloc a més d'un centenar de publicacions en revistes internacionals especialitzades, així com a diverses patents internacionals sobre possibles aplicacions terapèutiques dels cannabinoides com a agents antitumorals i neuroprotectors. Col·labora habitualment amb agències d'avaluació i finançament científiques.

Susan van Brunschot

El 2011 Susan van Brunschot va tenir la idea de crear una fundació sense ànim de lucre amb l'objectiu d'estudiar la planta de Cànnabis i els seus derivats, així com educar el públic en general sobre el Cànnabis.

Susan va treballar durant 7 anys com a consellera delegada de Canna Espanya Fertilitzants SL. L'empresa CANNA es va mostrar encantada amb la idea, i com a resultat va néixer Fundación CANNA.

Susan va estudiar International Business a la Universitat d'Amsterdam (Hogeschool Holland, 2000). Dins la Fundación CANNA, ella és la principal responsable del creixement estratègic i l'expansió de l'educació a un públic més ampli.

Dr. Mariano Garcia de Palau

Nascut a Barcelona el 17 de febrer de 1956. Es llicencia en Medicina i Cirurgia a la Universitat de Barcelona l'any 1979. Durant 38 anys treballa com a metge d'urgències a l'àmbit de la medicina laboral. El seu interès pel cànnabis sorgeix casualment, i des de fa uns 15 anys es dedica a estudiar l'ús terapèutic del cànnabis.

Actualment segueix assessorant en tractaments amb cannabinoides i realitza treball clínic amb pacients, col·labora amb diferents entitats i associacions, exerceix com a Consultor Senior per al Grup Curativa Colòmbia i és vocal de l'Observatori Espanyol Cannabis Medicinal.